Fejlfinding & recovery

I M Networks har vi et servicecenter bestående af kompetente medarbejdere, der 24 timer i døgnet står klar til at rykke ud til virksomheden i tilfælde af fejlmelding på kundens IT-system. Vores medarbejdere er uddannet til hurtigt at diagnosticere problemstillingen og foretage rettelser eller gendannelser.
Systematik, tålmodighed og erfaring

Den bedste medicin mod fejl og nedbrud

Fejlfinding og recovery stiller store krav til grundighed og kendskab til de udfordringer, som virksomhederne beskæftiger sig med til hverdag. Fejlmeldinger omhandlende AD-nedbrud, ikke startende maskiner, netværksforstyrrelser og dårligt mailflow hører til de typiske problemstillinger, der har negativ indvirkning på virksomhedens it-infrastruktur.

Hos M Networks lægger vores konsulenter stor vægt på systematisk gennemgang af virksomhedens miljø. I nogle tilfælde kan der være tale om elementære fejl, mens det i andre situationer er komplekse fejltyper, der ligger til grund for manglende funktionalitet.

Konsulenterne har i forbindelse med gennemførelse af tidligere projekter tilegnet sig erfaring inden for fejldiagnostisering, fremgangsmåde og implementering af recovery orienterede løsninger.

Disse erfaringer gør vi eksempelvis brug af, når vi er ude hos en interesseorganisation og fejldiagnosticere en Microsoft Exchange mailserver. Her har vi mulighed for at trække på tidligere mailprojekter, når der køres test på defekte hardware og software miljøer.


Support