HelpDesk / Servicedesk

Med en skræddersyet support- og driftsaftale fra M Networks A/S er det slut med ustabile IT-løsninger, interne ressourcer allokeret til vedligeholdelse af systemer og uforudsete omkostninger. M Networks sikrer effektiv IT, der understøtter forretningsprocesserne og skaber grobund for overskud i hverdagen.
Servicedesk

7 dage om ugen, 365 dage om året

Vores servicecenter overvåger og varetager IT-ansvaret for en række af vore kunder. Servicecenteret overvåger IT-installationerne 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året.

Vi anvender flere teknologier og metoder til selve overvågningen for at sikre optimal stabilitet og fleksibilitet. I tilfælde af ustabilitet i et system, opstarter vi øjeblikkeligt fejlfindingen for at udbedre problemet.

Systemerne samler løbende data om svartider, tilgængelighed og andre tekniske parametre, der anvendes som grundlag for løbende optimering af vores service. Derudover anvendes de indsamlede data til statistik og målepunkter i forhold til vores aftale.


Support