Skip to main content

IT leveret af mennesker

At formulere et enkelt slogan er ikke en nem opgave.

For hvordan beskriver man bedst muligt en IT-virksomhed med mere end 20 års erfaring, forskellige specialområder og en mangfoldig gruppe af medarbejdere i blot en enkelt sætning?

Vi har forsøgt med ’IT leveret af mennesker’.

Med det, vil vi gerne vise, at vi er en IT-virksomhed, hvor vi har fokus på mennesket. Mennesker handler med mennesker. Og mennesker arbejder med mennesker – og for mennesker.

Vi har selvfølgelig også gjort os nogle tanker om hvad det er vi arbejder for. Vores mission. Og her bliver det en anelse højtflyvende, men vi tror på, at den perfekte IT-løsning findes der, hvor drømme, krav og budget går op i en højere enhed og hvor resultater er synlige.

Den kloge dreng i klassen

Hos M Networks foretrækker vi at være den kloge dreng i klassen frem for den smarte. Inden for IT opstår der konstant nye og avancerede teknologier, og selvom mange af dem kan implementeres med succes, er det afgørende for os at levere IT-løsninger af høj kvalitet, der skaber reel værdi for vores kunder.

Dette indebærer en vedvarende investering i vores medarbejdere, sikring af kontinuerlig uddannelse og erhvervelse af nødvendige certificeringer. Vi lægger også vægt på at dele viden internt, og vores filosofi er, at ingen viden bør forblive i én enkelt medarbejders hoved, men deles med hele teamet eller organisationen.

At være den kloge dreng i klassen betyder ikke, at vi ikke følger med de nyeste teknologier.

Tværtimod betyder det, at vi foretrækker at forstå teknologien grundigt, før vi implementerer den hos vores kunder.

Dette er vores tilgang til at arbejde metodisk og velovervejet med IT for at sikre ordentlige IT-løsninger.

Nærhed til kunder og medarbejdere

Det er ingen hemmelighed at der er mangel på kvalificeret arbejdskraft bosiddende i Danmark indenfor IT.

Samtidig er medarbejderne generelt blevet mere bevidste om afstand, transporttid og work-life balance, som i høj grad lægger op til at virksomheder og medarbejdere imødekommer det stigende behov for gensidig fleksibilitet.

Men hvordan hænger det sammen med en vores ønskede virksomhedskultur hvor vi som mennesker også gerne vil have en relation? Både som kollegaer, men lige så meget hos vores kunder.

Vi kalder det nærhed på distancen og nærhed til kunden.

Internt betyder det at vi har gjort os nogle overvejelser omkring hvilke områder, funktioner og opgaver der egner sig til distancearbejde og hvilke der ikke gør. Det betyder bl.a. også at vi har medarbejdere der hver dag arbejder på distancen.

For vores kunder, er vores erfaring, at ’no size fits all’. Brancher, virksomheder og mennesker er forskellige og har forskellige behov og derfor tilpasser vi os (selvfølgelig). Men uagtet af forskellige behov, så gør vi hver dag hvad vi kan for at være så tæt på kunden som muligt. Hvad end det betyder at sidde fysisk hos kunden eller det er at være den troværdige rådgiver, der uvildigt råder på baggrund af faglig viden og erfaring.

Ejet af mennesker

I en tid hvor mange virksomheder er bundet af komplekse ejerstrukturer, er vi stolte af at skille os ud.

Hos M Networks tror vi på, at ejerskab rent faktisk betyder noget.

Vi er ikke drevet af eksterne interessenter eller kapitalfonde, men derimod af to nøglemedarbejdere.

At være ejet af vores egne medarbejdere betyder, at vores beslutninger træffes ud fra et indgående kendskab til vores branche, vores kunder og vores medarbejdere.

Vi tror på, at denne form for ejerskab giver os friheden til at prioritere langsigtede mål over kortsigtede gevinster og muliggør en agil tilgang til at imødekomme vores kunders skiftende behov.

Så når du vælger M Networks, vælger du ikke kun ordentlige IT-løsninger, men også en virksomhed, der er drevet af de mennesker, der arbejder her.

Hvis vi skulle beskrives med ikoner, ville det se sådan her ud

Dansk virksomhed

Beliggende i Nivå

Stiftet i 2001

Ejet af nøglemedarbejdere

Stærke på ESG

Mere end +250 kunder i Danmark og internationalt

Support åben 24/7 365 dage om året

Lav udskiftning af medarbejdere

Stor fastholdelse af kunder

Microsoft partner

Har I brug for support?