Skip to main content

SALGSKOORDINATOR TIL VORES SALGSAFDELING – Jobbet er besat

Vil du være det gode bindeled mellem kunder, salg og marketing, og er du vant til at arbejde med mange bolde i luften?

M Networks søger en salgskoordinator til en nyoprettet stilling i vores salgsafdeling.

Vi søger en selvmotiverende person, som ønsker at være med på en vækstrejse. Det er en nyoprettet stilling, som i rig grad giver mulighed for, at man selv kan påvirke, hvad man skal arbejde med og udvikle sig indenfor. De primære arbejdsopgaver vil være at supportere virksomhedens kunder i sammenspil med Account Manager, Business Executives og marketing. Du kommer i mange henseender til at være et bindeled mellem salgsafdelingen og vores marketingafdeling.

Den rette kandidat skal have god energi og være vant til at arbejde med mange bolde i luften. Hvis du har en interesse for at levere god service og kan være lidt nørdet af natur, så er det et plus i vores bog. Det vil også være en fordel, hvis du har god forståelse for eller er interesseret i IT samt har gode kommunikationsevner. Du kommer løbende til at have dialog med samarbejdspartnere og sørge for planlægning af kampagner med disse.

Hos M Networks er der rigeligt at lave. Vi vokser, og vi har høje forventninger til dig og til, at du vil være med til at sørge for, at vi når vores mål. Du vil blive en del af en kultur hos M Networks, som værdsætter høj faglighed, en uformel tone og kunder i øjenhøjde. Vi har fokus på udvikling af kompetencer og løfter i flok.

Hvem er du? 

  • Du er engageret i det, du laver, brænder for salg og har minimum 3 års erfaring fra lignende roller – meget gerne med erfaring fra IT-branchen.
  • Du har salgserfaring indenfor hardware- og softwaresalg og kendskab til Microsoft-pakken.
  • Du er vant til opgaver med bilagshåndtering og fakturering.
  • Du har teknisk flair. Vi er en IT-virksomhed, hvor meget af arbejdet både internt og eksternt er baseret på forståelse for og viden om en række tekniske løsninger for kunderne.
  • Du er pertentlig – har øje for detaljen i dit arbejde.
  • Du har lyst til at have en bred vifte af opgaver, hvor det både kræves, at du er glad for at tale med kunder og leverandører, mens du også skal være god til tal og bilagshåndtering.

 

Vi tilbyder dig 

  • Et fagligt spændende og udfordrende job med mange gode muligheder for personlig og faglig udvikling. 
  • En stilling med stor mulighed for både ansvar og indflydelse, hvor du er med til at gøre en forskel for virksomheden, kunderne og dine kollegaer.
  • Smukke omgivelser i skønne lokaler syd for Nivå med egen frokostordning, velordnede arbejdsforhold inkl. pensionsordning og sundhedssikring.
  • Et rigtig godt sammenhold og løbende sociale arrangementer.

Nogle af de opgaver, vi forventer, stillingen kommer til at byde på, er:

  • Support til salgsteamet – fx kvalificere leads
  • Udføre rutineopgaver i BackOffice
  • Udarbejdelse af oplæg og tilbud til kunder
  • Håndtering af webshop og ordre
  • Søge om funding – fx hos Microsoft, Cisco mm.
  • Kundeservice på telefonen og deltagelse til salgsmøder
  • Lagerstyring
  • Afstemme faktura i bogholderi og få indblik i IT-økonomi

Om M Networks

M Networks bestræber sig på at skabe en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, da vi er overbeviste om, at glæde og engagement skaber de bedste resultater. Vi sætter en ære i at have et væld af sociale og faglige arrangementer, der bygger evner og relationer – både eksternt og internt.  

M Networks er en af de førende virksomheder indenfor implementering og udvikling af IT-systemer til en bred række af virksomheder. Vi har en cloud first strategi og er partner på både Azure- og AWS-platforme.   

M Networks arbejder derudover generelt i alle sektorer med produkter til infrastruktursikkerhed, ligesom vi er positioneret stærkt bredt i markedet med vores IT-konsulenter.

SØG JOBBET

Send din ansøgning og CV til os på mk@mnetworks.dk" target="_blank" rel="noreferrer noopener">mk@mnetworks.dk

Vi afholder interviews løbende. Opstart er så hurtigt som muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder, Miran Kurt, på mail: mk@mnetworks.dk" target="_blank" rel="noreferrer noopener">mk@mnetworks.dk eller ringe på 91 89 01 27. 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Har I brug for support?