Som alt andet i dag, kan behov for IT-support være stærkt variende fra dage hvor det virkelig brænder på, til andre tidspunkter hvor behovet ikke er stort.
Eller måske oplever dine brugere ofte, at IT-afdelingen er optaget af andre opgaver, og derfor føler at deres behov for hjælp kommer ”bagerst i køen”?
Hos M Networks’ servicedesk er dine brugeres behov for support altid øverst på listen, og vi er klar til de mest udfordrende dage.
Med M Networks som partner, får din IT-afdeling deres egen dedikerede support-team til rådighed, der altid står klar for at løse dine brugeres udfordringer, hvad enten det sker via remote, eller om vi skal ud og besøge Jer.
Det er altid i virksomhedens interesse, at IT-mæssige udfordringer der betyder at medarbejderne ikke kan arbejde, bliver løst på absolut kortest mulige tid.
Med M Networks IT-support afdeling, er du altid sikret den lavest mulige nedetid, da vores servicedesk altid er klar til at løse Jeres udfordringer.
Også selvom det måske kræver at du kontakter vores vagttelefonen, udenfor normal arbejdstid.
Hvis det er parat viden hos os, så sidder vores IT supportere sidder klar til at besvare jeres spørgsmål over telefon.
Vi kan klare 90% af alle support opgaver hjemme fra vores kontor, og vi benytter vores fjernstyringsværktøj til at få adgang til jeres udstyr.
Hvis det ikke er muligt for os at klare opgaven remote, så starter vi gerne bilen og kommer ud til jer og løser den.