WEBSHOP +45 7010 7005
M Networks A/S > Cloud og hosting > Verdenskort Datacentre

Verdenskort datacentre

Samarbejdsværktøjet der forbinder chat, møder og opkald ét sted.

Teams er et værktøj, som er udviklet ud fra visionen om at gøre samarbejdet nemmere og mere effektivt end nogensinde. Teams gør det nemt at arbejde enkeltvis eller i teams på tværs af organisationen og uanset lokation.

Er du ny på Teams kan du via dette link se  vores Webinar, hvor vi viser dig hvordan du bliver ekspert.

Microsoft Teams for alle

Microsoft Teams bliver benyttet af virksomheder, skoler og private. Platformen enkel og relativ intuitiv at forstå, så også brugere, der ikke er teknologi-indfødte, kan være med på platformen. Samtidig er der rig mulighed for at udvikle og udbygge platformen med et utal af ekstra funktioner. Platformens primære værktøjer såsom chat, møde og fildeling, minder om de moderne platforme som brugerne er vant til fra arbejdsdagen eller i det private.

Vi har brugt tusindvis af timer på at blive eksperter i Teams. Vi deler gerne vores viden og erfaring fra vores utallige implementeringer hos kunder.

Lad M Networks hjælpe dig

  • Opsætning af Teams
  • Workshop til superbrugere og slutbrugere
  • Opsætning af synkronisering til OneDrive/SharePoint
  • Integration af værktøjer til Teams platform
  • Implementering af Teams telefoni løsning
  • Brug Teams som en filserver
  • Sikkerhedsgennemgang af Teams opsætning
  • Backup af Microsoft Teams platform

I M Networks har vi et servicecenter bestående af kompetente medarbejdere, der 24 timer i døgnet står klar til at rykke ud til virksomheden i tilfælde af fejlmelding på kundens IT-system.

Vores medarbejdere er uddannet til hurtigt at diagnosticere problemstillingen og foretage rettelser eller gendannelser.

Systematik, tålmodighed og erfaring

Den bedste medicin mod fejl og nedbrud

Fejlfinding og recovery stiller store krav til grundighed og kendskab til de udfordringer, som virksomhederne beskæftiger sig med til hverdag. Fejlmeldinger omhandlende AD-nedbrud, ikke startende maskiner, netværksforstyrrelser og dårligt mailflow hører til de typiske problemstillinger, der har negativ indvirkning på virksomhedens it-infrastruktur.

Hos M Networks lægger vores konsulenter stor vægt på systematisk gennemgang af virksomhedens miljø. I nogle tilfælde kan der være tale om elementære fejl, mens det i andre situationer er komplekse fejltyper, der ligger til grund for manglende funktionalitet.

Konsulenterne har i forbindelse med gennemførelse af tidligere projekter tilegnet sig erfaring inden for fejldiagnostisering, fremgangsmåde og implementering af recovery orienterede løsninger.

Disse erfaringer gør vi eksempelvis brug af, når vi er ude hos en interesseorganisation og fejldiagnosticere en Microsoft Exchange mailserver. Her har vi mulighed for at trække på tidligere mailprojekter, når der køres test på defekte hardware og software miljøer.

Kontakt os på:

+45 7010 7005

Peter Mayland Madsen

Peter Mayland Madsen

Drift- og supportkonsulent
pmm@mnetworks.dk
Leif Elling

Leif Elling

Drift- og Supportkonsulent
lel@mnetworks.dk
Christian Achenbach

Christian Achenbach

Drift- og Supportkonsulent cab@mnetworks.dk
Casper Eaton

Casper Eaton

Drift- og Supportkonsulent cce@mnetworks.dk
Lars Fischmann

Lars Fischmann

Drift- og Supportkonsulent klf@mnetworks.dk

Lennart Jacobsen

Drift- og Supportkonsulent
lj@mnetworks.dk

Balázs Szabolcs Magyar

Drift- og Supportkonsulent
bsm@mnetworks.dk

Mathias Carlo Bøhm

Drift- og supportkonsulent
mcb@mnetworks.dk

Mads Pallisgaard Jensen

Drift- og supportkonsulent
mpj@mnetworks.dk