Samarbejdsværktøjet der forbinder chat, møder og opkald ét sted.
Teams er et værktøj, som er udviklet ud fra visionen om at gøre samarbejdet nemmere og mere effektivt end nogensinde. Teams gør det nemt at arbejde enkeltvis eller i teams på tværs af organisationen og uanset lokation.
Er du ny på Teams kan du via dette link
Microsoft Teams bliver benyttet af virksomheder, skoler og private. Platformen enkel og relativ intuitiv at forstå, så også brugere, der ikke er teknologi-indfødte, kan være med på platformen. Samtidig er der rig mulighed for at udvikle og udbygge platformen med et utal af ekstra funktioner. Platformens primære værktøjer såsom chat, møde og fildeling, minder om de moderne platforme som brugerne er vant til fra arbejdsdagen eller i det private.
Vi har brugt tusindvis af timer på at blive eksperter i Teams. Vi deler gerne vores viden og erfaring fra vores utallige implementeringer hos kunder.
I M Networks har vi et servicecenter bestående af kompetente medarbejdere, der 24 timer i døgnet står klar til at rykke ud til virksomheden i tilfælde af fejlmelding på kundens IT-system.
Vores medarbejdere er uddannet til hurtigt at diagnosticere problemstillingen og foretage rettelser eller gendannelser.
Fejlfinding og recovery stiller store krav til grundighed og kendskab til de udfordringer, som virksomhederne beskæftiger sig med til hverdag. Fejlmeldinger omhandlende AD-nedbrud, ikke startende maskiner, netværksforstyrrelser og dårligt mailflow hører til de typiske problemstillinger, der har negativ indvirkning på virksomhedens it-infrastruktur.
Hos M Networks lægger vores konsulenter stor vægt på systematisk gennemgang af virksomhedens miljø. I nogle tilfælde kan der være tale om elementære fejl, mens det i andre situationer er komplekse fejltyper, der ligger til grund for manglende funktionalitet.
Konsulenterne har i forbindelse med gennemførelse af tidligere projekter tilegnet sig erfaring inden for fejldiagnostisering, fremgangsmåde og implementering af recovery orienterede løsninger.
Disse erfaringer gør vi eksempelvis brug af, når vi er ude hos en interesseorganisation og fejldiagnosticere en Microsoft Exchange mailserver. Her har vi mulighed for at trække på tidligere mailprojekter, når der køres test på defekte hardware og software miljøer.