WEBSHOP +45 7010 7005
M Networks A/S > Ydelser/Services > Service og Support > Kvalitet og forbedringer

Kvalitet og forbedringer

Vi har et ønske om at have tilfredse kunder og at reducere omkostninger til support og fejl. Vi arbejder derfor kontinuerligt med kvalitet og forbedringer gennem opfølgning på henvendelser, anmodninger og fejl hos vores kunder. Vi er klar over at kunders forventninger til kvalitet og den systematiske indsats kræver effektive processer, som hele tiden skal gennemføres for at sikre en stabil og effektiv IT-drift for vores kunder.

Uanset baggrunden, er det vigtigt at arbejde systematisk med kvalitet og forbedringer på en IT-platform. Kvalitet og pålidelighed er ofte den mest betydende faktor for vores kunder.

Vi bruger IT-principper og processer for at sikre kvalitet, og udarbejder i samarbejde med jer en forbedringsplan, når det er nødvendigt af hensyn til effektiv stabil daglig drift.

Mange mener, at det er nødvendigt at være certificeret for at kunne levere kvalitet og kvalitetsledelse. Hos M Networks mener vi ikke at en certificering gør det alene. Kvalitet og forbedringer handler i høj grad også om holdninger og virksomhedskultur. Derfor sikrer vi, at vore medarbejdere kender vores mission ”gør det rigtige, og effektivt” gennem kvalitetsbevidsthed og konstante forbedringer, så alle i M Networks tager et fælles ansvar for kvaliteten. Vi arbejder efter principper i ISO 9001 og ISO 20000.

Kontakt os på:

+45 7010 7005

Miran Kurt

Teamleder, Kunderådgiver
mk@mnetworks.dk