Vi ønsker tilfredse kunder, og løbende at reducere omkostninger til support og fejl for vore kunder. Vi arbejder derfor kontinuerligt med kvalitet og forbedringer gennem systematisk opfølgning på kundehenvendelser, både i forhold til anmodninger og fejl. Det forudsætter at vore processer er effektive, for at kunne sikre en stabil og effektiv IT-drift for vores kunder.
Når vi spørger vores kunder hvad der betyder mest for dem, er det typisk kvalitet og pålidelighed. Vi bruger IT-principper og processer for at sikre denne kvalitet, og udarbejder i samarbejde med jer en forbedringsplan hvis behovet opstår. Det er vores måde at sikre effektiv stabil daglig drift.
Mange mener, at det er nødvendigt at være certificeret for at kunne levere kvalitet og kvalitetsledelse. Hos M Networks mener vi ikke, at en certificering gør det alene. Kvalitet og forbedringer handler i høj grad også om holdninger og virksomhedskultur. Derfor sikrer vi, at vore medarbejdere kender vores mission ”gør det rigtige, og effektivt” gennem kvalitetsbevidsthed og konstante forbedringer, så alle i M Networks tager et fælles ansvar for kvaliteten. Vi arbejder efter principper i ISO 9001 og ISO 20000.
Vi kontakter dig så hurtigt som muligt, eller på det tidspunkt du ønsker. Alternativt kan du også ringe på 7010 7005