Skip to main content

IT support og servicedesk

Hos M Networks er vores IT support og servicedesk en central funktion, der sikrer driftssikkerhed og teknisk assistance til vores kunder, når de har brug for det. Med et team af uddannede datateknikere, tilgængelige alle døgnets 24 timer, arbejder vi hårdt for at sikre, at alle henvendelser behandles både hurtigt og effektivt. 

Vi tilbyder alle former for IT-service og support af IT-infrastruktur. Vi taler dansk og engelsk, men vi kan også tilbyde service og support på et hvilket som helst sprog du måtte ønske igennem vores globale partnerskabsprogram.

Virksomheder er forskellige og derfor er deres behov det også. Det har vi taget konsekvensen af, og derfor tilpasser vi vores support efter hver enkelt kundes specifikke krav og præferencer. Vores mål er at tilbyde en support, som kan integreres smidigt i jeres daglige drift og bidrage til at optimere jeres forretningsprocesser.

Til at understøtte dette tilbyder vi et fleksibelt udvalg af supportydelser, der kan tilpasses jeres behov – uanset om det er fjernsupport eller personlig assistance på stedet. Vores team står klar til at assistere jer på jeres lokation med alt fra sporadiske supporttimer til fuldtids tilstedeværelse over en hel uge.

Leder I efter en pålidelig IT-afdeling? Kontakt os gerne for dialog omkring hvordan vi kan hjælpe jer. 

Eksisterende kunder

Kontakt os direkte for support 
Vi har lagt mærke til, at mange af vores kunder benytter vores hovedtelefonnummer for at få hjælp til IT-problemer. For at optimere vores service og sikre hurtigst mulig behandling af jeres henvendelser, beder vi jer sende en mail til servicedesk@mnetworks.dk. Haster din henvendelse, er du velkommen til at ringe til os på 70 23 70 05.    

Når du indsender en ticket, skal vi vide dette: 
For at vi kan hjælpe dig så effektivt som muligt, vil vi gerne have svar på nedenstående spørgsmål i din ticket. Inkluder også gerne et skærmbillede af problemet, hvis det er muligt.  

1. Beskrivelse af problemet: 

  • Hvad forsøgte du at gøre, og hvad skete der?  
  • Hvilke fejlmeddelelser modtog du?  
  • Er problemet relateret til en specifik applikation?  

2. Omfang af problemet: 

  • Er det kun dig, der oplever problemet, eller er dine kolleger også påvirket?  

3. Frekvens: 

  • Er det sket en enkelt gang, eller er det et tilbagevendende problem?  

Husk: Ét problem = Én ticket. Dette hjælper os med at holde sagsstyringen overskuelig og gør i sidste ende processen hurtigere.   

Potentielle nye kunder

I en verden, hvor IT-infrastrukturen er rygraden i enhver virksomhed, er det afgørende, at dit system kører problemfrit og effektivt.

Med over 20 års erfaring inden for implementering og optimering af IT-infrastrukturer, vil vi hos M Networks gerne være med til at styrke og forbedre dit nuværende IT-setup. Vores eksperter er trænede i at stille præcise spørgsmål, der hurtigt identificerer områder til forbedring og potentielle optimeringer, der kan øge din virksomheds produktivitet og effektivitet.

Vores analyse- og optimeringsproces inkluderer:

  1. Grundig analyse: Vi gennemgår dit nuværende IT-setup og platform for at forstå fundamentet af din infrastruktur.
  2. Rapportering: Du modtager en rapport der afslører din kapacitetsstatus.
  3. Omkostningseffektive løsninger: Vi præsenterer løsningsforslag, der er omkostningseffektive og tilpasset dine behov.
  4. Nem implementering: Vores team sørger for en gnidningsfri implementering af anbefalede optimeringer.
  5. Regelmæssig opfølgning: Vi følger op for at sikre, at alt kører som det skal, og yderligere forbedringer bliver implementeret.

Du vælger selv, om drift skal håndteres af din nuværende IT-partner eller af os. Og med vores ‘ingen regning før en måneds drift’-tilbud, kan du opleve vores service risikofrit.

Vi udarbejder gerne en gratis assessment med anbefalinger til forbedringer af kvalitet og økonomi på din IT-platform. 

 




Kontakt os hvis du er interesseret i en supportaftale.









    privatlivspolitik



    Har I brug for support?