Eksisterende kunder
Kontakt os direkte for support
Vi har lagt mærke til, at mange af vores kunder benytter vores hovedtelefonnummer for at få hjælp til IT-problemer. For at optimere vores service og sikre hurtigst mulig behandling af jeres henvendelser, beder vi jer sende en mail til servicedesk@mnetworks.dk. Haster din henvendelse, er du velkommen til at ringe til os på 70 23 70 05.
Når du indsender en ticket, skal vi vide dette:
For at vi kan hjælpe dig så effektivt som muligt, vil vi gerne have svar på nedenstående spørgsmål i din ticket. Inkluder også gerne et skærmbillede af problemet, hvis det er muligt.
1. Beskrivelse af problemet:
- Hvad forsøgte du at gøre, og hvad skete der?
- Hvilke fejlmeddelelser modtog du?
- Er problemet relateret til en specifik applikation?
2. Omfang af problemet:
- Er det kun dig, der oplever problemet, eller er dine kolleger også påvirket?
3. Frekvens:
- Er det sket en enkelt gang, eller er det et tilbagevendende problem?
Husk: Ét problem = Én ticket. Dette hjælper os med at holde sagsstyringen overskuelig og gør i sidste ende processen hurtigere.
Potentielle nye kunder
I en verden, hvor IT-infrastrukturen er rygraden i enhver virksomhed, er det afgørende, at dit system kører problemfrit og effektivt.
Med over 20 års erfaring inden for implementering og optimering af IT-infrastrukturer, vil vi hos M Networks gerne være med til at styrke og forbedre dit nuværende IT-setup. Vores eksperter er trænede i at stille præcise spørgsmål, der hurtigt identificerer områder til forbedring og potentielle optimeringer, der kan øge din virksomheds produktivitet og effektivitet.
Vores analyse- og optimeringsproces inkluderer:
- Grundig analyse: Vi gennemgår dit nuværende IT-setup og platform for at forstå fundamentet af din infrastruktur.
- Rapportering: Du modtager en rapport der afslører din kapacitetsstatus.
- Omkostningseffektive løsninger: Vi præsenterer løsningsforslag, der er omkostningseffektive og tilpasset dine behov.
- Nem implementering: Vores team sørger for en gnidningsfri implementering af anbefalede optimeringer.
- Regelmæssig opfølgning: Vi følger op for at sikre, at alt kører som det skal, og yderligere forbedringer bliver implementeret.
Du vælger selv, om drift skal håndteres af din nuværende IT-partner eller af os. Og med vores ‘ingen regning før en måneds drift’-tilbud, kan du opleve vores service risikofrit.
Vi udarbejder gerne en gratis assessment med anbefalinger til forbedringer af kvalitet og økonomi på din IT-platform.