Service og support
Vi tilbyder alle former for IT-service og support af IT-infrastruktur, alle døgnets 24 timer. Vi taler dansk og engelsk, men vi kan også tilbyde service og support på et hvilket som helst sprog du måtte ønske gennem vort globale partnerskabsprogram.
Vores Service Desk er bemandet alle døgnets 24 timer alle årets dage.
Vi ved mennesker er forskellige og derfor er virksomheder også forskellige – “one size fits all” passer ikke – der er også forskelle på brancher og forretningsprincipper. Derimod tror vi på, at effektiv overvågning og support giver indsigt til at sikre integration af systemer og data, samt automatisering af rutiner og overvågning. Dermed kan din tid bliver brugt på mere vigtige ting, som at sikre udviklingen af jeres forretning.
Derfor har vi et fleksibelt service og support koncept, hvor vi meget gerne vil være, hvor I har behov for at vi er. Vi er meget gerne på jeres lokation, hvor vi kan tilbyde supportdage på arbejdspladser og infrastruktur. Dette kan være alt fra 1 time til 7 dage om ugen.
Alle vore medarbejdere i vores Service Desk er uddannet Datatekniker med speciale i infrastruktur og support, eller er i gang med den 5-årige uddannelse.
IT Operations
Kapacitet og optimering
Fundamentet i en virksomhed er IT-infrastrukturen, og det er derfor vigtigt at den fungerer optimalt. Vi ved hvilke spørgsmål der skal stilles, for hurtigt at kunne identificere muligheder for forbedringer eller optimering af din nuværende løsning.
Kvalitet og forbedringer
Vi arbejder kontinuerligt med kvalitet og forbedringer gennem opfølgning på henvendelser, anmodninger og fejl hos vores kunder. På den måde får vi både tilfredse kunder og reducerede omkostninger til support og fejl.
Overvågning og drift
IT-overvågning og drift handler om at skabe viden og overblik over status på infrastrukturen. Viden og fakta gør det muligt at prioritere, samt at undgå fejl- og krisesituationer som kan påvirke din forretning.