Ensartede og gentagne opgaver kan løses nemt og effektivt via Robotic Process Automation også kaldet RPA.
RPA tilbyder gode muligheder for at løse administrative og ofte trivielle opgaver på en ny og nem måde.
RPA er en rejse og ikke et ”quick fix” – rejsen starter typisk med at få identificeret ”quick wins” og så starte der. Metoden og tilgangen forankres herefter, således at identificering af kandidater til automatisering løbende findes og løses.
Med den rette tilgang, strategi og model kan der opnås besparelser, samt øget tilfredshed hos medarbejdere og teams, da ofte trivielle og gentagne opgaver kan uddelegeres til vores nye ”ven” RPA.
- Analyse af hvilke processer der med fordel kan underlægges RPA
- Vurdering af hvilken RPA software, der giver mening at anvende
- Prototype og POC (Proof Of Concept)
- Workshop og uddannelse i betjening af RPA softwaren
- Workshop og uddannelse i RPA model (hvad og hvilke processer kan RPA’es)
- Implementering, opsætning og drift af RPA
Robotic Process Automation (RPA) leveres typisk i projektform, og efterfølgende ”as a service” baseret på fast pris for fejlretning og tilhørende overvågning.