WEBSHOP +45 7010 7005

HelpDesk / Servicedesk

Få en skræddersyet support- og driftsaftale

Med en skræddersyet support- og driftsaftale fra M Networks A/S er det slut med ustabile IT-løsninger, interne ressourcer allokeret til vedligeholdelse af systemer og uforudsete omkostninger.

M Networks sikrer effektiv IT, der understøtter forretningsprocesserne og skaber grobund for overskud i hverdagen.

Agil Servicedesk – altid tilpasset din forretning

Er behovet for IT-support i din virksomhed varierende – fra dag til dag og over længere tid? Outsourcer du din virksomheds IT-support til vores Servicedesk, får du en skalerbar løsning, hvor du altid kan skrue op og ned for niveauet. Som en del af aftalen udvikler vi løbende udviklings- og forbedringsforløb. Det sikrer, at din løsning altid matcher din virksomheds support-behov.

Dedikerede IT-supportere der altid svarer

Har IT-supporteren i din virksomhed også andre opgaver på to-do-listen? Hos os får du og dine medarbejdere adgang til et dedikeret support-team, der er til stede (24/7) for at løse dine IT-problemer. Vi tager altid telefonen første gang. Og du får hjælp af IT-supportere, der løser den type IT-udfordring, du sidder med. Det sikrer dig effektiv problemløsning.

Servicedesk

7 dage om ugen, 365 dage om året

Vores servicecenter overvåger og varetager IT-ansvaret for en række af vore kunder. Servicecenteret overvåger IT-installationerne 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året.

Vi anvender flere teknologier og metoder til selve overvågningen for at sikre optimal stabilitet og fleksibilitet. I tilfælde af ustabilitet i et system, opstarter vi øjeblikkeligt fejlfindingen for at udbedre problemet.

Systemerne samler løbende data om svartider, tilgængelighed og andre tekniske parametre, der anvendes som grundlag for løbende optimering af vores service. Derudover anvendes de indsamlede data til statistik og målepunkter i forhold til vores aftale.

Vi tilbyder alt inden for IT support

Telefon support

Hvis det er parat viden hos os, så sidder vores IT supportere sidder klar til at besvare jeres spørgsmål over telefon.

Remote support

Vi kan klare 90% af alle support opgaver hjemme fra vores kontor, og vi benytter vores fjernstyringsværktøj til at få adgang til jeres udstyr.

Remote support

Vi kan klare 90% af alle support opgaver hjemme fra vores kontor, og vi benytter vores fjernstyringsværktøj til at få adgang til jeres udstyr.

Vi hjælper mindre og mellemstore virksomheder og organisationer med både Drifts- og Brugersupport gennem vores Help Desk, der hver dag, året rundt sidder klar til, at hjælpe med alle former for IT-relaterede udfordringer.

Mere end IT-support

M Networks A/S, der står bag M Support, er specialiseret i rådgivning, design, konfiguration og implementering af løsninger med bl.a. Microsoft, Citrix og VMware. Kontakt os for en dialog, hvis du har behov for assistance på andre områder end Drifts- og Brugersupport.

Start en dialog med os

Vores vigtigste mål, at give dig en god oplevelse med vores løsninger inden for IT-support i forhold til både hastighed, løsning af problemer, økonomi og kundeservice.

Kontakt os på:

+45 7010 7005

Casper Hovgaard Hansen

Drift- og supportkonsulent
chh@mnetworks.dk

Tinus Bjerknæs

Drift- og supportkonsulent
tsb@mnetworks.dk

Mads Pallisgaard Jensen

Drift- og supportkonsulent
mpj@mnetworks.dk

Rasmus Laursen

Teamleder, Drift- og supportkonsulent
rl@mnetworks.dk